22 december 2019

Vandersteen aan de tekentafel

Ter gelegenheid van de 75ste verjaardag van Suske en Wiske brengt De Fameuze Fanclub een
uniek Parastone-beeld uit van Willy Vandersteen aan zijn tekentafel met Suske en Wiske die
goedkeurend toekijken.

Dit prachtige beeld zal verschijnen op de Suske en Wiske Fandag op 29 maart 2020 in Nieuwegein.

Het beeld zal ongeveer 15 centimeter hoog worden en verschijnt in een gelimiteerde oplage van 400 exemplaren.

De bijgaande afbeelding is een voorlopig ontwerp. Het uiteindelijk beeld verschijnt in kleur. De prijs voor dit prachtige tafereel is € 79,95.

Interesse? Teken dan snel in door een mail te sturen naar bestellingen@fameuzefanclub.nl

Als je intekent en het beeld op de Suske en Wiske Fandag komt halen, betaal je geen entree.

Willy Vandersteen aan de tekentafel