16 september 2024

Suske en Wiske Land

De exploitatie van het Suske en Wiske Museum in Kalmthout is onlangs overgenomen door Robotland, uit Essen. Het museum verandert in Suske en Wiske Land en de twee locaties slaan de handen in elkaar om het noorden van de provincie Antwerpen om te toveren tot een heuse 'Wereld van Suske en Wiske'!

De tekenplannen krijgen stilaan vaste vorm.

Wanneer je Suske en Wiske Land wilt bezoeken, dan krijg je als lid van De Fameuze Fanclub korting. Je betaalt op vertoon van je ledenpas slechts € 10 voor de interactieve Striptoer, inclusief een bezoek aan de werkkamer van Willy Vandersteen en een zoektocht door de tuin.

Suske en Wiske Land is op zoek naar helpende handen die in hun vrije tijd iets willen bijdragen aan die wondere wereld in Kalmthout. Wil jij eens graag een dagje helpen in Suske en Wiske Land, meedraaien op een evenementje, of mee de fietsroutes onderhouden? Geef dan zeker een seintje door te mailen naar:
info@suskeenwiskemuseum.be

Alle informatie over het museum is te vinden op de eigen Website

Suske en Wiske Land