12 maart 2020

Suske en Wiske Fandag geannuleerd

Op 12 maart heeft de Nederlandse overheid in verband met de ontwikkelingen rond het COVID-19 corona virus het advies uit laten gaan om alle evenementen met meer dan 100 personen tot 1 april af te gelasten.
Als gevolg hiervan kon de Suske en Wiske Fandag, die gepland stond voor 29 maart, helaas niet doorgaan.

De 33e Suske en Wiske Fandag zal nu worden gehouden in het voorjaar van 2021. Een exacte datum waarop de Fandag zal worden georganiseerd is nog niet bekend. Zodra hier duidelijkheid over is maken we de nieuwe datum bekend via deze site en onze overige mediakanalen.

De eerste uitbraak van het coronavirus vond plaats in China, het land waar de beelden van Parastone worden geproduceerd.

Omdat de medewerkers van het bedrijf dat de beelden vervaardigt in quarantaine moesten, heeft de productie van het Vandersteen-beeld, evenals het ledenbeeldje van 2020, vertraging opgelopen.
De beelden zullen niet geleverd kunnen worden rond de oorspronkelijk geplande datum eind maart, maar komen pas later in het jaar beschikbaar.

De Fameuze Fanclub zal het Vandersteen-beeld nu op een ander moment uitbrengen.

We betreuren het dat het beeld niet op de oorspronkelijke datum kan worden gepresenteerd maar de situatie rond het corona-virus maakt dit helaas onmogelijk.

Eventuele andere reserveringen en/of bestellingen die u heeft gedaan voor de Suske en Wiske Fandag kunnen, tegen verzendkosten, worden opgestuurd of opgehaald op andere beurzen waar De Fameuze Fanclub aanwezig is.
Dit geldt b.v. voor de diverse speciale uitgaven van De preutse prinses en de Suske en Wiske-munten van de Koninklijke Munt.

Een overzicht van de evenementen waar De Fameuze Fanclub met een kraam staat is te vinden op deze website.
Zodra de ledenbeeldjes van dit jaar binnen zijn, een datum hiervoor is nog onbekend, zullen deze ook opgehaald kunnen worden bij De Fameuze Fanclub-stand.

Mocht u niet kunnen wachten tot de Fandag om het Vandersteen-beeld aan uw collectie toe te voegen, dan kunnen we dit natuurlijk ook aan u toesturen echter dan zijn we wel genoodzaakt om € 9,50 in rekening te brengen voor inpak- en verzendkosten.