31 januari 2022

Suske en Wiske Fandag 2022 afgelast

Het bestuur van De Fameuze Fanclub heeft met pijn in het hart besloten om de geplande Suske en Wiske Fandag van 3 april 2022 niet te laten doorgaan.

Het is erg lang onvoldoende duidelijk geweest aan welke voorwaarden we ons als organisatie zouden moeten houden om dit evenement te kunnen laten doorgaan. Daardoor was het voor ons onmogelijk om hierover tijdig en eenduidig te beginnen communiceren naar onze standhouders, bezoekers en hoofdgasten en om de nodige praktische voorbereidingen te kunnen treffen. Zelfs vandaag valt nog niet met zekerheid te zeggen of en welke maatregelen er begin april zullen gelden.
We merkten ook dat andere organisatoren van stripevenementen al eerder beslisten om het er dit voorjaar of zelfs later dit jaar nog niet op te wagen.

De Suske en Wiske Fandag moet bovendien een feestje kunnen zijn voor iedereen. Op dit moment kunnen we het echter (nog) niet organiseren op een manier die voor alle fans even aanvaardbaar zou zijn.

We hebben de Suske en Wiske Fandag verplaatst naar 2 april 2023 in de hoop dat we het dan eindelijk weer op een zorgeloze manier kunnen organiseren. Noteer die datum dus alvast!

Hopelijk kunnen we elkaar later dit jaar toch zien op enkele stripbeurzen en -evenementen. Hou deze website en onze Facebookpagina in de gaten om op de hoogte te blijven.

Bedankt voor jullie begrip!

Arnoud, Frank, Jack, Matthijs en Niels, het bestuur van De Fameuze Fanclub

(Afbeelding uit Suske en Wiske 360: 'De drijvende dokters')