10 mei 2018

Nieuwe editie De raap van Rubens

Op 9 mei verscheen een nieuwe editie van De raap van Rubens als eerste deel in de reeks "Oude meesters met Suske en Wiske". Het ontwerp dat nu deze nieuwe cover siert, was jarenlang in het bezit van een lid van De Fameuze Fanclub.

Vanaf 9 mei 2018 ligt een nieuwe versie van de Suske en Wiske-klassieker "De raap van Rubens" in de winkels.
Meer dan veertig jaar na de eerste uitgave, verschijnt dit meesterlijke album van Paul Geerts voor het eerst met de oorspronkelijke covertekening. In 1977 werd er uiteindelijk voor een andere tekening gekozen.
Het ontwerp dat nu deze nieuwe cover siert, was jarenlang in het bezit van een lid van De Fameuze Fanclub. We brachten hem in contact met Standaard Uitgeverij waardoor nu iedereen ervan kan meegenieten!
Begin maart konden we op Facebook in primeur al een stukje van deze cover tonen.

Dit album is een absolute must voor elke Suske en Wiske-fan! Veel leesplezier!