23 november 2022

De wervelende waterzak

In augustus 2023 vindt de vijfentwintigste World Scout Jamboree plaats in zuid-Korea.
Om extra geld in het laatje te brengen voor de vele Belgische scoutsbewegingen die aan de Jamboree willen deelnemen, mogen de jeugdbewegingen een speciale editie van De wervelende waterzak verkopen.

Voor deze speciale uitgave tekende Luc Morjaeu een nieuwe cover. Hoewel hij niet meespeelt in het verhaal voegde de tekenaar ook Jerom toe op de afbeelding. Zo kunnen de vijf hoofdpersonages elk een van de verschillende Belgische scoutsuniformen dragen.

De Fameuze Fanclub heeft een beperkt aantal Nederlandstalige en Franstalige exemplaren kunnen inkopen. Zo lang de voorraad strekt is het album te koop zijn via onze Webshop.

De wervelende waterzakDe wervelende waterzak

Scouts Jamboree 2023