27 februari 2021

De sonometer en Fujitsu

75 jaar geleden begonnen de avonturen van Suske en Wiske. Het bereiken van deze respectabele leeftijd is in de loop van 2020 gevierd met een aantal speciale uitgaven.
De striphelden zijn echter niet de enigen die in 2020 iets te vieren hebben. Het Japanse bedrijf Fujitsu bestaat zelfs al 85 jaar. Ter ere van dit jubileum bracht het bedrijf een speciale editie uit van De sonometer.
Er zijn weer enkele exemplaren van dit album verkrijgbaar in onze Webshop.

Deze speciale, softcover, uitgave kreeg een rode cover en bevat een aantal extra pagina's over de geschiedenis van de Japanse firma.
Fujitsu is het toonaangevende Japanse ICT-bedrijf met een volledig aanbod van technologische producten, oplossingen en diensten. Ongeveer 132.000 Fujitsu-medewerkers bieden ondersteuning aan klanten in meer dan 100 landen.

Deze editie van De sonometer verscheen in een beperkte oplage van 2000 exemplaren in het Nederlands en 500 in het Frans.
Het album is niet in de winkel verkrijgbaar. In december kon De Fameuze Fanclub een aantal albums verkopen, die binnen een mum van tijd allemaal vergeven waren.
Een beperkt aantal exemplaren van de Nederlandse editie is nu weer te koop in onze Webshop.

De sonometer - Fujitsu uitgaveLe sonomètre - Fujitsu uitgave