03 november 2023

De Fameuze Fanclub Stuntweken 2023

Zoek je nog een leuk cadeau voor Sinterklaas of Kerst?
Neem dan eens een kijkje in onze Webshop, waar de Fameuze Fanclub-stuntweken weer zijn begonnen.

Preview foto
Met de feestmand december in aantocht is onze Webshop weer goed gevuld met een groot aantal Suske en Wiske-artikelen waaronder tijdelijk een aantal speciale uitgaven voor zeer aantrekkelijke prijzen.

Profiteer van de Fameuze Fanclub Stuntweken en bemachtig b.v. een set puzzels van Fruitmasters, speciale uitgaven voor Fina en Unicef, een heruitgave van "De rammelende rally" of een programmaboek van de Suske en Wiske Musical uit 1994.
Naast de speciale aanbiedingen zijn natuurlijk ook nieuwere uitgaven, zoals de luxe editie van "De krijtkampioen", de tweede Tamil-bundeling, de speciale Scouts-uitgave van "De wervelende waterzak" en vele andere artikelen nog verkrijgbaar.

Tamil-uitgaveDe wervelende waterzak