2 april 2023
Suske en Wiske Fandag 2023
Net als vele andere evenementen kon ook de 33e Suske en Wiske fandag op 29 maart 2020 helaas niet doorgaan als gevolg van de coronacrisis.
Ook in het voorjaar van 2021 en 2022 was de situatie nog niet genoeg verbeterd om het traditionele evenement te kunnen organiseren.
Na 3 jaar afwezigheid keert hét evenement voor Suske en Wiske-liefhebbers terug op zondag 2 april 2023.

px; ?>
De fans mogen rekenen op een verrassende line-up van signerende Suske en Wiske-stripmakers! Tekenaar Wout Schoonis zal aanwezig zijn, net als scenarist Peter Van Gucht, decortekenaar Christian Verhaeghe en inkleurster Sabine De Meyer.
De regels voor de signeersessies worden toegelicht in het signeerreglement.

Behalve de mogelijkheid om kennis te maken met de signerende stripmakers, is er een beursgedeelte met stands van handelaren en leden vol Suske en Wiske-strips en -curiosa en een veiling met mooie kavels. Je kan Parastone live aan het werk zien bij het boetseren van een Suske en Wiske-beeldje. Het Suske en Wiske Museum uit Kalmthout (B) voorziet een leuke activiteit voor de jongste bezoekers. Kortom... een leuk gezinsuitje voor jonge en minder jonge stripliefhebbers!

Datum en tijdstip: zondag 2 april 2023 van 10:00 tot 16:00 uur.

Locatie: Sporthal De Beuk, Beukenlaan 4, 4731 CG Oudenbosch (NL)
Toegang: Leden van De Fameuze Fanclub € 5,- / Niet-leden € 7,50 / Kinderen tot 12 jaar gratis!

Suske en Wiske Fandag 2023