15 april 2019

Win kaarten voor de nieuwe metalband Amoras

Gardavu! Zo heet de eerste single van Amoras, een nieuwe metalband die zijn inspiratie haalt in de stripwereld. Meer specifiek in de verhalen van Suske en Wiske. Wie er achter de groep schuilgaat, is voorlopig een groot mysterie. Het doek wordt opgelicht op 14 mei tijdens een showcase in De Singer in Rijkevorsel (B).

(Klik op de "Play" knop om het bovenstaande filmpje af te spelen.)

Gardavu! vertelt het verhaal van de Zwarte Madam, een vreselijke heks die zich probeert te wreken op de mensheid die banger is van atoomwapens dan van echte spoken en geesten. Ze dook voor het eerst op in 1949, maar keerde nog een paar keer terug in andere verhalen van Suske en Wiske.

Amoras Band

Met dank aan Standaard Uitgeverij maak je als lid van De Fameuze Fanclub kans op twee kaartjes voor het optreden van Amoras.
Stuur ten laatste op 30 april het onderstaande formulier in met de antwoorden op de hierin gestelde vragen:

Invoer:

Naam *
Lidnummer *
Emailadres *
Waarom wil jij de metalband Amoras graag aan het werk zien? *
Hoeveel leden zullen deelnemen aan deze wedstrijd? *
(schiftingsvraag)
* Verplichte velden